Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Kończy się właśnie w naszej szkole III edycja programu „Mistrzowie Kodowania”. W tym roku szkolnym w ramach realizowanego projektu, uczniowie z różnych klas zajmowali się tworzeniem programów w dwóch środowiskach: App Inventor oraz Scratch. Młodzież gimnazjalna miała okazję popracować z programem App Inventor, w którym kodowała różnego rodzaju aplikacje na telefony, smartfony i tablety z systemem Android. Uczniowie tworzyli użyteczne aplikacje oraz ciekawe gry.
Dzieci z klas IV-VI miały okazję pracować ze Scratchem, w którym kodowali ciekawe aplikacje i gry według gotowych scenariuszy i własnych pomysłów.
Korzystając z nowych technologii poznawali różne techniki i metody programowania, rozwijając własne zainteresowania, kreatywność i wyobraźnię.
Na zajęciach z kodowania oprócz realizacji programu projektu, uczniowie zajmowali się również programowaniem robota LEGO EV3 oraz LEGO NXT, poznawali w podstawowym zakresie tajniki elektroniki platformy Arduino, tworząc projekty w środowisku S4A.
Zajęcia z kodowania pozwalają uczniom kształcić logiczne myślenie, wyobraźnię, pomysłowość, umiejętność pracy zespołowej, niejednokrotnie łącząc naukę z zabawą.
Zajęcia kodowania prowadził p. Bogdan Żych.

mistrzowie kodowania2016

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii.