Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

 

Szanowni Rodzice,

8 kwietnia 2019 r. rozoczyna się ogólnopolska akcja strajkowa pracowników oświaty - do której również przystępują nauczyciele naszej szkoły.

Wynikiem tego zawieszone zostają wszystkie zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w naszej placówce.
W związku z zaistniałą sytuacją zwracamy się z prośbą do rodziców o zapewnienie opieki swoim dzieciom. 
Jednocześnie informujemy, że w takiej sytuacji pracującym rodzicom należy się zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem do lat 8 ( wniosek Z-15a). 
W przypadku absolutnej niemożności zapewnienia opieki dziecku przez rodziców lub innych opiekunów, będzie uruchomiona świetlica szkolna dla dzieci do lat 8 /w godzinach od 7.00 do 15.30. /
W razie strajków wydawanie obiadów dla uczniów korzystających ze stołówki szkolnej będzie się odbywać od godziny 12,30 do godziny 13.00.

Informacja dotycząca Egzaminu Gimnazjalnego i Ósmoklasisty podana będzie na stronie Internetowej szkoły i na drzwiach wejściowych do 9 kwietnia 2019.

Prosimy o zrozumienie zaistniałej sytuacji.

Informacje dla nauczycieli:

ORGANIZACJA STRAJKU!
  1. W dniu rozpoczęcia strajku i w każdym następnym dniu strajku należy zgłosić się do komitetu strajkowego( stolik będzie umieszczony w głównym korytarzu), w celu podpisania listy strajkujących i podejmujących pracę. Listę podpisujemy , gdy przychodzimy do pracy i na zakończenie pracy.
  2. Strajkujący przebywa na terenie zakładu pracy w godzinach pracy planowych w danym dniu w miejscu uzgodnionym z dyrektorem przez Komitet Strajkowy- w pokoju nauczycielskim.
  3. Osoby podejmujące pracę , zgodnie z decyzją dyrektora powinny zgłosić sie w poniedziałek 8.04.2019 r o godzinie 8.00 do gabinetu dyrektora.

plakat

WITAJCIE W NASZEJ BAJCE,
czyli o tym, jak klasa IV „d” omawiała „Akademię pana Kleksa”

Omawianie powieści Jana Brzechwy sprawiło naszym czwartoklasistom sporo frajdy. Można powiedzieć, że na czas spotkania z lekturą przenieśli się oni do słynnej Akademii.

Tematy realizowane na poszczególnych przedmiotach wiązały się z przygodami uczniów Akademii. Pani Ela Gajewska na przykład przygotowała matematyczne zadania
z treścią w oparciu o powieść. Pani Ania Silska przeprowadziła na przyrodzie prawdziwą lekcję geografii rodem z Akademii. Dzięki paniom: Uli Sawickiej-Heinz oraz Iwonie Łopacińskiej uczniowie poznali słownictwo obcojęzyczne dotyczące świata pana Kleksa, a lekcje plastyki poświęcone zostały stworzeniu ilustracji do książki Brzechwy. Na informatyce – pod okiem pani Asi Szczecińskiej – klasa IV „d” tworzyła elektroniczne listy do Ambrożego Kleksa. W czasie lekcji WF-u natomiast uczniowie ćwiczyli tężyznę fizyczną w zamian za kolorowe piegi. Gromadzili je jako nagrodę za aktywność na wszystkich przedmiotach, wklejając do specjalnie przygotowanej na tę okoliczność „Legitymacji”. Najwięcej okazji do kolekcjonowania tych barwnych odznaczeń było oczywiście na lekcjach języka polskiego. Czwartoklasiści podzieleni na zespoły opracowywali wybrane zagadnienia lekturowe, a efekty pracy projektowej zaprezentowali pozostałym grupom, dekorując „Akademię” przygotowaną przez wychowawczynie. Była okazja m.in. do ćwiczenia form wypowiedzi i wykazania się doskonałą znajomością książki.  Przede wszystkim jednak czwartoklasiści uczyli się planować swą pracę, dzielić się nią i wzajemnie wspierać w działaniu.

Dziękujemy wszystkim nauczycielom zaangażowanym w projekt „Akademia”, a także naszym „czwartakom”, którzy świetnie spisali się podczas jego realizacji.

Oprac. wychowawczynie klasy: p. J. Bochenek i p. A. Wróblewska

kleks

52789772 150867779178068 350248956581642240 n

kleks2

kleks3

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji. Kliknij

Szanowni Rodzice,

Jeżeli nie dojdzie do porozumienia związków zawodowych z rządem, od 8 kwietnia 2019 dojdzie do ogólnopolskiej akcji strajkowej pracowników oświaty - do której również przystępują nauczyciele naszej szkoły.
Wynikiem tego zawieszone zostają wszystkie zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w naszej placówce.
W związku z zaistniałą sytuacją zwracamy się z prośbą do rodziców o zapewnienie opieki swoim dzieciom. 
Jednocześnie informujemy, że w takiej sytuacji pracującym rodzicom należy się zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem do lat 8 ( wniosek Z-15a). 
W przypadku absolutnej niemożności zapewnienia opieki dziecku przez rodziców lub innych opiekunów, będzie uruchomiona świetlica szkolna dla dzieci do lat 8 /w godzinach od 7.00 do 15.30. /
W razie strajków wydawanie obiadów dla uczniów korzystających ze stołówki szkolnej będzie się odbywać od godziny 12,30 do godziny 13.00.

Informacja dotycząca Egzaminu Gimnazjalnego i Ósmoklasisty podana będzie na stronie Internetowej szkoły i na drzwiach wejściowych do 9 kwietnia 2019.

Prosimy o zrozumienie zaistniałej sytuacji.
Dyrekcja szkoły

Logistyk, spedytor, a może branża IT?

Przed takim dylematem stoją uczniowie klasy VIII d, niebawem absolwenci naszej szkoły. By, wspomóc uczniów w wyborze dalszego kierunku kształcenia wybraliśmy się 26.03.2019r. do Centrum Logistycznego E-Commerce Amazon w Kołbaskowie. Podczas trwającej około 60 minut trasy, dowiedzieliśmy się, co dzieje się pomiędzy kliknięciem przycisku „kupuj” na stronach Amazon, a odebraniem paczki od kuriera. Poznaliśmy specyfikę pracy logistyka i spedytora. W kilku słowach: logistyk - organizuje w firmie transport surowców i towarów, ich magazynowanie oraz dystrybucję do klientów, zaś spedyto r- organizuje transport powietrzny, lądowy i morski różnych ładunków.
Dziękujemy firmie Amazon za możliwość zobaczenia nowoczesnej i zaawansowanej logistyki.
Podczas wyjazdu nad bezpieczeństwem uczniów czuwały pani Marta Kowalczyk oraz pani Monika Sikorska (wychowawczyni klasy).

materiał nadesłała p. Monika Sikorska

wizyta kl 8d w Amazon2019 z1

wizyta kl8d w Amazon2019 z2

 

Międzyszkolny Konkurs Językowo-Kulinarny

"Obst und Gemüse sind gesund"

Dnia 26 marca 2019 roku nasza szkolna reprezentacja uczniów klas ósmych wzięła udział w pierwszym Międzyszkolnym Konkursie Językowo-Kulinarnym "Obst und Gemüse sind gesund", zorganizowanym przez Szkołę Podstawową nr 4 w Stargardzie. Naszą szkołę reprezentowali: Hania Dunianazar, Mateusz Kopacki i Piotrek Kacperski. Nad przygotowaniem do konkursu czuwała pani Mariola Pipier.
Zadaniem uczniów było przygotowanie sałatki według przepisu w języku niemieckim oraz zaprezentowanie jej na forum.
Nasi uczniowie zajęli w tym konkursie III miejsce! Gratulujemy!!

materiał nadesłała p. Iwona Łopacińska

miedzyszk konk jez kulinarny2019

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Klasa II B w Książnicy Stargardzkiej

22.02.2019 roku klasa II B wraz ze swoimi wychowawczyniami p. Czesławą Gut i p. Iwoną Prajzendanc kolejny raz wybrała się na zajęcia zorganizowane do Książnicy Stargardzkiej. Wyjście związane było z kontynuacją Narodowego Programu Projektu Rozwoju Czytelnictwa, do którego przystąpiła nasza szkoła. Tematyka zajęć poświęcona była książce ,,Jak powstała książka’’. Pani Beata, pracownica Biblioteki Miejskiej przybliżyła nam historię książki, oraz pisma. Zaprezentowała eksponaty pięknych, starych książek pokazała materiały z jakich były one dawniej wykonywane. Niespodzianką było, również to, że uczniowie mogli spróbować napisać swoje imię za pomocą ozdobnych liter, piórka przy użyciu atramentu. Przeszliśmy się z pracownikiem Książnicy zakamarkami Biblioteki na scenie teatralnej, każdy mógł spróbować swoich sił. Był to niesamowity dzień, pełen wrażeń, który długo będziemy miło wspominać. Na koniec podziękowaliśmy Pani Beacie za przygotowane dla nas, tak ciekawe zajęcia.

materiał nadesłała p. Iwona Prajzendanc

 

klasa 2b w ksiaznicy starg 2019

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Szkolny Konkurs Czytania ze Zrozumieniem klas II

 

15 marca 2019 roku w naszej Szkole odbył się Szkolny Konkurs Czytania ze Zrozumieniem ,,Czytam i Rozumiem’’ dla uczniów klas II SP. Każdy uczestnik konkursu otrzymał do samodzielnej pracy tekst z literatury dziecięcej. Należało wykonać polecenia związane z przeczytanym fragmentem tekstu. Wszyscy pracowali w ciszy i pełnym skupieniu, aby jak najlepiej udzielić odpowiedzi na postawione pytania. Na koniec została zrobiona wspólna fotografia. Organizatorami konkursu były Panie; Iwona Prajzendanc, Małgorzata Czuryło i Małgorzata Gawrysiak. Wyniki konkursu:

MIEJSCE I:
JASIU JAŹWIŃSKI KL II B
MIEJSCE II:
MIKOŁAJ ABRAMCZYK KL II B
MIEJSCE III:
WERONIKA KULAWIK KL II D

POZOSTAŁE MIEJSCA:
ANNA WOŹNIAK KL II A
JASICA HALSZKA KL II C
PIOTR WOŹNIAK KL II B
BARTEK SICIŃSKI KL II D
SANDRA KARTUS IKL II C
LILIANA ZAKRZEWSKA KL II D
ANTONI GIL KL II C
MAJA GARDYGAJŁO KL II A
EMILIA GWOŹDZIAŃSKA KL IIA

Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu!


materiał nadesłała p. Iwona Prajzendanc

szkol konk czyt ze zroz kl 2 2019

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Szkolne Dni Języka Polskiego

pod hasłem "Kobieta zmienną jest..."

Na przestrzeni ostatnich kilku tygodni w naszej szkole odbywały się zmagania z językiem ojczystym. Pod czujnym okiem polonistów podejmowane byłyróżnorodne działania. Oto one:
Na dobry początek chętni uczniowie wzięli udział w konkursie plastycznym.
Potyczki z frazeologizmami polegały na przedstawieniu dowolną techniką na plakacie związku frazeologicznego zawierającego hasło KOBIETA, BABA, PANNA itp. Niezwykle starannie wykonane i pomysłowe prace można nadal oglądać na wystawie w szkolnym holu.
Konkurs zwyciężył Dominik Kowalczyk z klasy VII „a”, II miejsce zajęła Hanna Grzybowska z klasy IV „b”, miejsce III natomiast – Bartłomiej Pialik z klasy VII„c”.
Jury wyróżniło również prace następujących uczniów: Agnieszki Susały, Klaudii Odrowąż-Piramowicz, Mateusza Wróblewskiego, Nikoli Jankiewicz i Weroniki Stasiak. W ramach Corridy Ortograficznej 27 lutego odbyły się walki na poszczególnych etapach. Kolejno wyłoniliśmy mistrzów wszystkich klas i poziomów.Oto wyniki ortograficznych potyczek:
Mistrzynią Ortografii klas IV została Lena Szyban z klasy IV „d”
II miejsce w kategorii klas IV zajęła Martyna Ziemięcka z klasy IV „a”
Miejsce III w kategorii klas IV wywalczył Alexander Kamiński z klasy IV „d”
Tytuł Mistrza Ortografii klas V zdobyła Zofia Bochenek z klasy V „e”
II miejsce w kategorii klas V zajęły ex aequo: Zuzanna Konieczna z klasy V „d” oraz Natalia Sokolińska z klasy V „e”
III miejsce w tej kategorii wywalczyła Antonina Brzezińska z klasy V „b”
Mistrzynią Ortografii klas VI została Małgorzata Zarzycka z klasy VI „b”
Dominik Bieńko, również z klasy VI „b” zajął II miejsce w tej kategorii
III miejsce w kategorii klas VI zajął Michał Jasiński z klasy VI „c”
Tytuł Mistrza Ortografii klas VII wywalczyła Dominika Mierzwa z klasy VII „c”
II miejsce w kategorii klas VII zajęła Oliwia Wenerskaz klasy VII „c”
III zaszczytne miejsce na poziomie klas VII zajął Oskar Winek- także z klasy VII „c”
Tytuł Mistrza Ortografii klas VIII zdobyła Aleksandra Słaba z klasy VIII „c”
Miejsce II wywalczyła Roksana Ogrodnik z klasy VIII „d”
III miejsce na poziomie klas VIII zajęła Laura Buczek z klasy VIII „b”
Na poziomie klas III gimnazjum MistrzemOrtografii został Łukasz Staś z klasy III „g”
Amelia Runo – także z klasy III „g” – zajęła II miejsce w kategorii klas III
III miejsce zdobyła, dzielnie walcząc, Olga Szcześniewska – z klasy III „h”

5 marca odbyła się finałowa walka o tytuł Mistrza Ortografii w dwóch kategoriach: „JUNIOR” (kl. IV-VI) i „MASTER” (kl. VII, VIII oraz III gimnazjum). Wzięli w niej udział zdobywcy pierwszych miejsc z poszczególnych poziomów. I tak:
Tytuł Mistrza Ortografii 2019 w kategorii „JUNIOR” zdobyła Zofia Bochenek z klasy V „e”, natomiast na podium w kategorii „MASTER”stanęła Aleksandra Słaba z klasy VIII „c”.
Serdecznie gratulujemy!!!

***

„Jak to jest być człowiekiem?” to nazwa szkolnego i międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego. Dumamy w jego ramach nad tym, co człowiekowi najbliższe. Przywołujemy utwory, które pokazują bogactwo emocji w nas drzemiących, naszą wrażliwość i różny sposób patrzenia na świat. Dlatego też w kolejnych latach skupiamy się na innej, cennej dla każdego człowieka wartości.W tym roku przyglądaliśmy się KOBIECIE, która ponoć zmienną jest…
4 marca uczniowie naszej szkoły opowiedzieli na wesoło lub całkiem poważnie o tym, jak wiele twarzy może mieć kobiecość. Po burzliwych obradach Jury wyłoniło laureatów konkursu.

Kategoria klas IV-VI:
I miejsce – Wiktoria Serba, kl. VI „c”
II miejsce – Roksana Pilarowska, kl. VI „c”
III miejsce – Zofia Bochenek, kl. V „e”
Wyróżnienia przyznano Julii Betler z kl. V „e”, Jakubowi Przybylskiemu z kl. VI „b” oraz Urszuli Maksymiak z kl. IV „b”

Kategoria klas starszych:
I miejsce – Wiktoria Rajszel, kl. VIII „d”
II miejsce –Maja Gładysz, kl. VIII „c”
III miejsce – Patrycja Krętkowska, kl. VIII „e”
Wyróżnienia otrzymały: Oliwia Wenerska, kl. VII „c” i Roksana Ogrodnik, kl.VIII„d”

Zdobywczynie I i II miejsc reprezentowały naszą szkołę podczas V Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego odbywającego się pod tym samym hasłem w czwartek 7 marca.
Wiersze oraz fragmenty prozy na ten temat recytowane były tym razem na użyczonej nam wyjątkowo scenie Klubu Wojskowego. Swoją obecnością ucieszyli nas uczniowie siedmiu stargardzkich szkół, którzy występowali w dwóch kategoriach wiekowych: klas IV-VI oraz VII, VIII i gimnazjum.
Wystąpienia oceniało Jury w składzie: pani Beata Śpiechowicz – dyrektor Czytelni Głównej i Informatorium w Książnicy Stargardzkiej, pani Anna Okolus-Furtak – pedagog specjalny z naszej szkoły oraz pan Mateusz Wiśniewski – aktor młodego pokolenia, współpracujący z Teatrem Współczesnym w Szczecinie. Wszyscy zaprezentowali się pięknie, o czym świadczyła ilość wyróżnień przyznanych przez Jury. Doceniło ono przede wszystkim wyczuwalną w wystąpieniach wrażliwość recytatorów, a także ich indywidualne i świeże spojrzenie na przygotowane teksty literackie.

Laureatamiw kategorii młodszej grupy, czyli klas IV-VI zostali:
I miejsce - Andżelika Cieślak ze Szkoły Podstawowej nr 5
II miejsce -Konrad Błaszczyk ze Szkoły Podstawowej nr 1
III miejsce - Sebastian Duniecki ze Szkoły Podstawowej nr 1
Wyróżnienie - Zuzanna Maliszewska ze Szkoły Podstawowej nr 4

Spośród klas VII, VIII i gimnazjum jury nagrodziło:
I miejsce – Julia Bógdał ze Szkoły Podstawowej nr 11
II miejsce – Natalia Michałek ze Szkoły Podstawowej nr 4
III miejsce – Dawid Rataj ze Szkoły Podstawowej nr 9
Wyróżnienie – Alicja Fatalska ze Szkoły Podstawowej nr 1

Dziękujemy za bezinteresowną pomoc w organizacji tego wyjątkowego dla nas konkursu w szczególny sposób p. Annie Wróblewskiej oraz p. Mirosławie Babickiej-Mrzygłód za wykonanie cudnej dekoracji sali i sceny, bez której nie stworzylibyśmy tak wyjątkowego klimatu do wystąpień naszych młodych aktorów.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom i opiekunom, którzy przyjęli nasze zaproszenie i zapraszamy za rok!!!

***

Dni Języka Polskiego – w głównej mierze skoncentrowane wokół hasła „KOBIETA” – miały swój finał w idealnym dlań czasie, czyli 8 marca – w Dzień Kobiet. Aby uczynić ten dzień wyjątkowym, chętne uczennice, uczniowie oraz nauczycielki przebrały się za kobiety znane ze świata kultury lub nauki. Na szkolnym korytarzu można było spotkać Pippi Langstrumpf oraz Marylę Cuthbert wraz z Anią Shirley. Podobno ktoś widział nawet Marię Skłodowską-Curie, ale kto naprawdę był z nami, przekonamy się, gdy szkolna ekipa TV zaprezentuje reportaż nakręcony tego dnia. Czekamy z niecierpliwością na jego premierę!

Dodatkową atrakcją w tym dniu był inny niż wszystkie konkurs literacki. Można rzec: „ekspresowy”, można – „biegany”. Zadaniem chętnych do zabawy uczniów było odnalezienie rozmieszczonych na terenie szkoły kodów QR, pod którymi ukryte zostały dawne lub rzadkie słowa polskie dotyczące kobiecego świata. Pod kodami znalazły się m.in.: „bździągwa”, „żorżeta”, „fircyfuszki” oraz „dezabilka”. Kto odnalazł i sczytał za pomocą aplikacji wszystkie trudne wyrazy, miał za zadanie wytłumaczyć ich znaczenie, a następnie wykorzystać je do stworzenia zabawnej historyjki z kobietą w roli głównej. Na to wszystko wystarczyć musiało kilka przerw. Do walki stanęło jedenaścioro śmiałków w różnym wieku, którzy fantastycznie poradzili sobie z zadaniem. Jury przyznało I miejsce uczennicy klasy V „e” – Zofii Bochenek; II miejsce zajęła Oliwia Wenerska z klasy VII „c”, trzecie zaś ex aequo: Antonina Brzezińska i Alicja Mucha z klasy V „b”. Pozostali uczestnicy zostaliwyróżnieni za chęci, pomysły i wysiłek włożony w stworzenie konkursowej opowieści.

Przedsięwzięciepod nazwą Szkolne Dni Języka Polskiego podsumowane zostało krótką uroczystością w poniedziałek 11 marca. Laureaci kolejnych zmagań, a także uczniowie wyróżnieni odebrali wówczas dyplomy oraz nagrody.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, którzy z wielkim zaangażowaniem i radością podchodzili do kolejnych zadań. Świetnie jest widzieć uczniów w działaniu sprawiającym im frajdę. Gratulujemy sukcesów, które w wielu przypadkach na pewno okupione były ciężką pracą. Pamiętajmy jednak również, jak ważny jest sam zapał do przełamywania słabości i dawania z siebie tego, co w nas najpiękniejsze. Dziękujemy tym, którzy zechcieli podzielić się z nami swoim talentem.

Zapraszamy na krótką fotorelację z przebiegu Dni Języka Polskiego ukrytą pod zamieszczonym niżej linkiem.

 

oprac. Joanna Bochenek i Agnieszka Gadomska-Rataj

szkol dni j polskiego2019

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

loga due

Serdecznie zapraszamy dyrektorów i nauczycieli szkół

21 marca 2019 r.

na Ogólnopolską Inaugurację

II edycji Dnia Nowych Technologii w Edukacji

 

Miejsce:

Szkoła Podstawowa nr 2

z Oddziałami Integracyjnymi

Gimnazjum Integracyjne

Osiedle Zachód A5

73-110 Stargard

email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Harmonogram:

8.30-9.00    Rejestracja uczestników

9:00-9.30    Inauguracja wydarzenia

  • Powitanie Gości przez Dyrektor szkoły Panią Annę Kurcab-Kościańską

  • Wystąpienie Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej Pana Macieja Kopcia

  • Wystąpienie Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty Pani Magdaleny Zarębskiej-Kuleszy

  • Wystąpienie przedstawicieli Władz Samorządowych i zaproszonych gości

9.40-14.30  Blok warsztatowy dla uczniów, dyrektorów i nauczycieli ( według odrębnego planu)

14.30- 15.00 Uroczyste zakończenie

8:30-15:00  Prezentacja nowych technologii w edukacji dla wszystkich uczniów, również ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Miejsce: Hol szkoły- stoiska odwiedzane rotacyjnie przez poszczególne grupy: gości, uczniów, rodziców, zaproszone media.

Prezentacje uczniów ( 15 stoisk):

  • Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  • Szczecińskie Collegium Informatyczne

  • Zespół Szkół nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie i Centrum Kształcenia Praktycznego Stargard

 

Prezentacje partnerów i firm z branży IT:

  1. Akces Edukacja i Fundacja ALE Nauczanie

  2. Altix i Fundacja Szansa dla Niewidomych - nowoczesne technologie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  3. A-Z Centrum Rozwoju Edukacji - Licencjonowany Dystrybutor Corinth

  4. Dell, Intel - „Klasa przyszłości”

  5. Incom Group SA

  6. „Kołobrzeg 3D” - Zespół Szkół nr 1 im H. Sienkiewicza w Kołobrzegu

  7. Learnetic SA - Badawcze pracownie przyrodnicze oraz multimedialna baza wiedzy

  8. Mentor - Systemy audiowizualne

  9. Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (dawniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania)

  10. P.U. H. Prokser - Druk 3D i inne rozwiązania technologiczne w Edukacji

  11. Promethean, Incom Group SA

Tematyka warsztatów dla uczniów z wykorzystaniem nowych technologii ( łącznie 30 warsztatów):

  1. Język polski inaczej. Agnieszka Gadomska- Rataj, Joanna Bochenek, SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  2. Magia na lekcji matematyki. Rozwiązania Augmented Reality ( rozszerzonej rzeczywistości) w geometrii. Joanna Michalska SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  3. Geografia z Corinth . Anna Silska SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  4. Chemia z Corinth  Monika Sikorska SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  5. Wirtualna wycieczka na lekcji języka angielskiego. Joanna Koczorowska, Urszula Sawicka- Heintz, SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi.

  6. Mobilna pracownia językowa Mentor czyli nowe technologie na lekcji języka niemieckiego. Iwona Łopacińska SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  7. „QR-owa wiosna „ w edukacji wczesnoszkolnej. Katarzyna Przybylska, Agata Kedzierska SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi

  8. Mały robot- duże możliwości Ozobot. Anna Rakowska SP nr 48 w Szczecinie.

  9. Początki II Rzeczypospolitej- nowe technologie i gry dydaktyczne utrwalające wiadomości i umiejętności z historii. Renata Pruska-Nieroda SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie

  10. Wykorzystanie nowych technologii komputerowych na zajęciach matematyki. Agnieszka Alabrudzińska, Agnieszka Wójcicka ZS nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie

  11. Zaprojektuj swój awatar, grafika komputerowa w edukacji. Beata Owczarek ZS nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie

  12. „Poczuj ten bit. Micro:Bit. Zabawy i mikro projekty z płytką Micro:Bit.”- Krzysztof Jaworski. Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (dawniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania)

  13. „Magiczny świat. Zobacz więcej w okularach VR.” - Iwona Brzózka-Złotnicka Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (dawniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania)

  14. Innowacyjna nauka programowania i STEAM z robotem Codey Rocky. Jacek Mielcarek Firma-Mentor.

  15. WeDo 2.0 (przyroda + technika + myślenie komputacyjne): Kwiatki i pszczółk; Trzęsienie ziemi; Wyścigi rydwanów. Akces Edukacja i Fundacja ALE Nauczanie

  16. EV3 (podstawy programowania, czujniki, mechanika): Autonomiczny samochód. Akces Edukacja i Fundacja ALE Nauczanie

  17. Nauczanie hybrydowe – eksperymenty fizyki. Learnetic SA

  18. Odwrócona klasa i BYOD przy użyciu materiałów interaktywnych. Learnetic SA

  19. „Interaktywna zabawa z programowaniem” – kompleksowe wykorzystanie narzędzi TIK na lekcji przy użyciu robotów Makeblock i monitorów interaktywnych Promethean

  20. „Druk 3D – most pomiędzy kreatywnością i nauką” – dedykowane dla edukacji drukarki Skriware

Tematyka warsztatów dla dyrektorów i nauczycieli :

  1. Wyrównywanie szans edukacyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Learnetic SA

  2. „Gra - łapiemy oceny”. Programowanie – silniki do programowania gier – wykorzystanie w nauczaniu. Jacek Kwiatek, Szczecińskie Collgium Informatyczne

  3. Druk 3D w edukacji. Prokser  Dariusz Michalski

  4. Bezpieczny świat nowoczesnych technologii i prawa autorskie. Iwona Brzózka- Złotnicka, Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (dawniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania)

  5. „Zaczaruj uczniów światem STEAM” – czyli jak budować entuzjazm do nauki dzięki najnowszym technologiom – druk 3D Skriware, roboty Makeblock, monitory interaktywne Promethean.

 

Udział w konferencji - warsztatach jest bezpłatny.

Zgłoszenia wyłącznie przez ankietę zgłoszeniową ONLINE.

Liczba miejsc ograniczona.

Kliknij i zapisz się już dziś: https://goo.gl/forms/K6PiINaIyn3nBe6D3

partnerzy

 

 

Sukces naszych uczniów

w XV Międzyszkolnym Konkursie Matematycznym

klas V

 

22 lutego w Szkole Podstawowej nr 7 odbył się XV Międzyszkolny Konkurs Matematyczny Klas V. Wzięło w nim udział 9 trzyosobowych drużyn ze stargardzkich szkół oraz szkół z Grzędzic i Pęzina. Nasza drużyna w składzie Antonina Brzezińska z klasy V c, Paweł Kiriłow z klasy V c oraz Maciej Dunianazar z klasy V e zajęła drugie miejsce. Uczniom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

materiał nadesłała p. Marta Widerowska

miedzysz konk matemat2019